Jag måste erkänna...

Kommer någon ihåg när jag skrev om hur jag sjöng med i 118 118s radioreklam? Ingen? Men så var det. Och varför tar jag upp detta? Well, it happened again...

Ännu en gång fylldes jag av något magiskt när de "ljuva" tonerna strömmade ut från radion. Men denna gång stod jag inte framför spegeln och dansade. Nej, jag gungade fram och tillbaka i några herre-gud-om-någon-såg-mig-moves samtidigt som jag grävde i strumplådan. Inte heller sjöng jag. Nej, jag mimade. Mimade som en annan tredjeklassare.

Sedan kom jag på mig själv. Tänkte att gud vad pinsamt. Så jag höll på. Jag behövde bara erkänna det.

Puss Hedvigg 


Kommentarer
Postat av: Faster Tura

Keep on "gunging" baby! Jag kan varmt rekommendera Afrikansk Dans - där får man gunga ordentligt med baken till härliga rytmer. Om ni har det där uppe i vildmarken, Prova!! Tura-pussar!



2010-02-16 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0