Snälla lämna oss inte!

Saknar ni mig? Jag lider av ingen-dator-på-två-hela-veckor-för-lillebror-förstörde-den-med-sitt-minneskort-syndrom. Är därför lite frånvarande. Och när jag är frånvarande, då tänkte logiken och jag att BEATA kunde hoppa in och rädda våra gulliga läsare från ett meningslöst liv utan hedvigg-och-beata-bibeln! Många undflykter och bortförklaringar kastades på mig och logiken, så till slut fick jag nog och skrev ett anonymt brev till Beata. På engelska. Det skulle nog göra susen, tänkte jag. Beata faller säkert för det där med engelskan.
Men icke. Bloggen ekar tom och samlar damm.

Förlåt.

Förlåt.

Förlåt.

Snälla lämna oss inte!


Beata, om du kunde se mig nu så skulle du mötas av mitt onda öga och mitt dömande pekfinger. Men jag tycker om dig ändå.

Puss Hedvigg

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera mera mera mera mera

2009-09-23 @ 18:31:38
Postat av: theodor

Vi som följer er fina blogg vill ha många MENINGSFULLA inlägg så vi får nåt att leva på och tänka på. Ge inte upp! Blogga på bara!!

2009-09-23 @ 22:32:18
Postat av: Faster Tura

Orora dig inte, Hedda lille. Vi lämnar er aldrig, vi är numera frälsta och beroende!!! Welcome back! Försök att älska din gulliga bror ändå...Tura-pussar!

2009-09-24 @ 10:19:07
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0