Ordning

Nu har jag kategoriserat HELA bloggen. Inlägg efter inlägg. Det tog sin lilla tid, ett himla handarbete vill jag lova. Det går säkert att göra det på något annat sätt, men med tanke på att jag sabbade hela designen förra gången jag skulle försöka mig på något liknande så tog jag det väldigt LUGNT och FÖRSIKTIGT.

Tre olika kategorier. ’Hedvigg skriver’, ’Beata skriver’ och ’Hedvigg OCH Beata skriver’.

Ordningsamt värre. Ordning är min nya grej. I skolan till exempel. Jag kommer i tid till VARJE lektion, och med ’I tid’ så menar jag ungefär en hel dag innan. Okej, jag har skolkat en gång, men ursäkta mig då. Teater är HEMSKT. Och så skolböckerna. Jag ler bara jag tänker på dem! Sedan ser jag dem fint uppradade på mitt skrivbord, och då ler jag lite till. Varje morgon så slänger jag ned det jag behöver i väskan. Det är praktiskt tagit OMÖJLIGT att glömma någonting. Pennfack och pärm och linjal och kalender, till och med en såndär göra-hål-i-viktiga-papper-grej. Jag har verkligen ALLT. Ja, ordning är min nya grej.



Puss Hedvigg


Kommentarer
Postat av: Pilla

Skönt att ha er tillbaka!



2009-09-13 @ 17:35:56
Postat av: okänd

du årdning,det vill jag se;)

2009-09-14 @ 16:22:55
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0