Jag är OCKSÅ sjuk

Jag är sjuk. Jag är sjuk. Jag är sjuk.

Idag på musiken var jag rädd att jag skulle svimma och därmed tappa den fina elgitarren i golvet. Jag svimmade inte. Men det var jävligt nära. Sedan ville Sigurt träna. Jag är ju världens bästa kompis, så jag följde såklart med henne, trots min allvarliga sjukdom. Sigurt tränade, jag åt upp gymmets nötter och russin. Ja, jag är verkligen världens bästa kompis.
Sedan skrämde Sigurt nästan ihjäl mig. Är det så man tackar världens bästa kompis?

Jag är ju sjuk. Jag är sjuk. Jag är sjuk.

Hedvigg


Kommentarer
Postat av: Heddas faster Tura

Stackers dej, Hedda lille. Det går över.... Tura-pussar och kärlek i överflöd!!

2009-09-04 @ 15:43:32
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/
Postat av: sigurt

Krya på dig Hedvigg jag tror att det kan vara mitt fel att du är sjuk men krya på dig!! du är världens bästa kompis men jag tycker om att skrämmas xD <3

2009-09-04 @ 21:09:00
URL: http://maajaberglundblogg.se
Postat av: http://maajaberglund.blogg.se

Krya på dig Hedvigg du är världens bästa kompis men jag tycker om att skrämmas så det var som ett tack :D om man tänker så ^^

krya på er båda två <3

2009-09-04 @ 21:12:15
Postat av: sigurt

oj det blev visst flera kommentarer oj men nu kommer ni tro att ni har fått från jätte många fast det är tre stycken. Förlåt om jag typ har lurat er men jajaja hoppas det går bra ändå XD

2009-09-04 @ 21:15:06
Postat av: tribecca

krya på dig!!

2009-09-06 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0