Jag saknar Beata

Jag har märkt en sak. När Beata är i skolan så har jag mer ont i magen än vanligt. Skrattkramp. När Beata är sjuk så är jag ganska beige. En tråkig, degig fläck. Men när Beata är där, då förvandlas jag till en sprallig fyraåring med för andra obegriplig humor. Det är helt fantastiskt egentligen. Jag fattar inte hur det går till! Schhwooop säger det, och så kommer det fyrverkerier och applåder och så har jag ont i magen hela dagen.

Hade Beata varit här så hade vi garvat åt att jag precis rimmade.

Ont i magen hela dagen.

Hahaha.

Haha.

Ha.

Ha...

I alla fall, det är tråkigt utan Beata. Men hon kommer nog tillbaka.






Puss Hedvigg   


Kommentarer
Postat av: Heddas faster Tura

Detta är kärlek, äkta kärlek! Suck..... Vad vackert!

2009-10-21 @ 10:57:10
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0