Blogg-break för Beata

Som ni märkt så har jag inte skrivit på ett tag. Detta har sina många orsaker, b.la. beror det på plugg, ingen inspiration, kör-träningar och kanske allmän slöhet.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men nu har det blivit för mycket och jag har därför beslutat mig för att ta ett officiellt blogg-break.  förlåt...

Jag tror dock inte ni behöver oroa er, jag är säker på att Hedvigg kommer underhålla er som alltid med sina underbara inlägg, hon är nämligen nersänd av Gud för att få världen att skratta. :)

Hej då på ett tag.

Puss Beata.


Kommentarer
Postat av: Heddas faster Tura

Vi kommer sakna dig Beata!! Vi ser fram emot när du laddat om batterierna och önskar dig välmående under tiden. Ja, nu blir det till att kavla upp ärmarna, Hedda lille! Men det klarar du fint - du är ju släkt med mig....;) Faster Tura- pussar!

2009-10-15 @ 13:51:54
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/
Postat av: tribecca

Du är förlåten men jag kommer att sakna dina inlägg. Ta det lugnt och ladda om. Du kommer väl tillbaka?



2009-10-18 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0