Jag har tråkiga nyheter...

Pinnen Pernilla har stilla insomnat. Hon är död. Ett mystiskt fall faktiskt, orsaken är ännu okänd.

Host.

Okej, då. Det var jag som skvätte lite mycket vatten på henne. Förlåt. Jag visste att det skulle gå så här! Hedvigg och djur/pinnar/vaddetnuvar är ingen bra kombination. Jag skriker varje gång jag öppnar den där plastlådan. Stoppar ner salladen med hjälp av en lång tång. Det var dödsdömt redan från början. Men Gusten lever, än så länge. Om tre veckor får han komma hem till sin kärleksfulla familj som kan ta hand om honom PÅ RIKTIGT. Stackars Gusten... Han är egentligen en inbiten stadsbo, det ser man på honom. Han tvingas vara ensam i den för honom främmande och skrämmande Vildmarken nu när jag har berövat hans livspartner livet. Tur att han kan föröka sig med sig själv. Om det blir för ensamt, menar jag.

Förlåt Gusten. Förlåt Pernilla.




Skamsen Hedvigg 


Kommentarer
Postat av: enavfasterturasallakusiner

Trist med Pernilla.



Måste bara säga att ni var skitbra på teatern i lördags, grymt roligt! Tror faktiskt att du var den som vann tävlingen med att inte säga "S".



2009-11-15 @ 14:34:26
Postat av: Heddas faster Tura

Vaddå, vaddå!!!! Har faster Tura missat något bra?? Jag vill oxå se!!!! Ja, ja, blir väl nån annan gång då.... Hedda lille, sörj inte Pinnen Pernilla, jag har glada nyheter! Vi har skaffat PIANO! Jehhhööööuuu! Snart får du komma hit och klinkelinka och göra oss och våra snälla grannar glada! Puss från Tura

2009-11-17 @ 12:05:09
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/
Postat av: tribecca

föröka sig med sig själv! så smidigt!

Det finns nog en vrå i himlen för pinnar också. Det skulle vara tomt där utan dem.

2009-11-20 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0