Beata is back!

Som Hedvigg så noga upplyst er om, har jag inte varit den mest aktiva av skrivarna här på bloggen. Och jag kan väl inte annat än medge att min del av bloggen samlat en hel del damm när jag varit borta, det ber jag om ursäkt för, men nu har jag tagit fram dammvipan och är back on track!

Under de två senaste veckorna har jag hunnit med besök i både Stockholm och Göteborg, vilket inte är dåligt för en tjej uppväxt i skogens mitt.
Igår kom jag hem från Lysekil som varit mitt hem den senaste veckan, Lysekil ligger cirka en timme från Göteborg vilket gjorde att vi hann med en visit till Liseberg.
Att störta ner för en backe (egentligen mer likt ett stup) i 200km/h eller snurras upp i luften tills du inte kan annat än att skrika, är väl alltid lika roligt.
Dock så måste jag erkänna att jag blivit mer skraj när det gäller de omtalade karusellerna på nöjesfälten än jag brukar.
Man kan ju undra hur det kommer sig att man är mindre rädd när man är liten? 
Antagligen beror det på att man har mindre förstånd och inte inser att man faktiskt kan dö.

Nu är jag iallafall hemma, på säkert avstånd från alla läskiga karuseller.  :)
Men jag har haft kul, och i slutet av dan är det väl ändå bara det jag vill,
" Girls just wanna have fun"
eller hur var det? ;D


 



 Jag i Lysekil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0