Hedvigg goes kortfattad

Vill börja med att klargöra för Beata Rosenström och alla andra att jag faktiskt har FYRA sysslingar. Det ni! FYRA! Och ja, det heter sysslingar, inte tremänningar. Vem i hela världen säger tremänningar? Jovisstja, Beata och bönderna!

Igår ställde jag ner min älskling i källaren, i hopp om att slippa cykla till skolan sittandes på det där svambob-plaskdamm-helvetet. Om en cykel står nere i källaren där det är TORRT och där det är VARMT så kan man väl räkna med någon förbättring? Men nej. Ännu en dag fick jag knalla runt med tröjan neddragen till knäna för att slippa se ut som en femåring som precis kissat på sig. Men men, den torkar väl under dagen, tänkte jag för Beata tycker faktiskt att man ska tänka positivt. När vi slutade för dagen så regnade det...

Puss Hedvigg

Kommentarer
Postat av: saaara

kommentar öhm jaa....vad ska jag skriva.......det går nog bra på gymnasiet ska du se.....tänk på stckars mig som har två år kvar i grundskolan.....(: puss

2009-08-21 @ 21:48:22
Postat av: saraaaaaaaa

PS: jag är en bonde......en gång bonde, ALLTID bonde (:

2009-08-21 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0