Inspirationslös och heterosexuell

Läste precis min gode vän Beatas inlägg. Tänk att människan skriver så otroligt BRA. I och för sig visste jag ju det redan...

En liten uppdatering av mitt liv, direktsändning, live, extra extra! Sitter mitt i röran och skriver, det går sådär. Med röran syftar jag främst på Mellan och MellanMindre som slåss och "leker" karate i soffan, och Lilla som har en röst och ett NEJ (många NEJ) som skär genom betong. Pippifåglarna i köket, med allt ljud de innebär, bör ej heller glömmas bort (kommer ihåg när min lärare ringde mig när jag var här en gång och undrade om jag stod i en djuraffär!). Ljudnivån är såhääääääääär hög precis hela tiden.
Har jag talat om att jag stormtrivs?

Vet inte riktigt vad jag ska underhålla er med idag. Egentligen borde man inte få skriva alls när man inte har någon inspiration. De borde ha någon slags blåsgrej på datorn som känner av hur inspirerad man är, och har man inte högre inspirationspoäng än, låt oss säga TIO, då är det 'tack och hej, vi ringer dig (inte)' och man får inte logga in.
För att skriva utan bra idèer är ju lika dödsdömt som att köra alkoholpåverkad.

Nu vankas det brunch och senare ska vi se på Pride-paraden. Läste förresten nyss att temat för årets Pride-festival var 'hetero'. O-kej, tänkte jag. Är inte så insatt i ämnet, men betyder inte hetero att det är en tjej som är ihop med en kille eller omvänd ordning? Jag trodde att Pride var till för bögar och transvestiter och andra homosexuella.
Fast i och för sig, Pride... Stolthet... Vi heterosexuella ska väl också vara stolta.

Puss Hedvigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0