WOW!!! och MÅSTEN...

Jag har läst Hedviggs alla inlägg, och måste bara utbrista tre jättehöga WOW!!!
WOW! för att hon skriver flitigare än en myra.
WOW!
för att hon skriver som en gud. (Varje litet ord fängslar mig.)
WOW! för att hon träffat kändisar, (själv sitter jag hemma hela dagarna och drömmer om det framför min dataskärm där jag kollar på film fast jag borde blogga, fy mig.)

Det finns mycket saker jag borde göra nuförtiden, blogga är inte det enda jag skjuter upp/ flyr ifrån/ glömmer bort/ inte hinner.
Jag har kommit underfund med att jag alltid gör saker för sent och i fel ordning, jag vet inte vad det är, men så fort jag måste göra något så gör jag det inte. Om jag t.ex måste göra mina läxor, så kan jag istället börja städa mitt rum, men om jag måste städa mitt rum så gör jag mina läxor. Oftast brukar det ioförisig sluta med att jag tittar på film istället för att göra någonting, speciellt när jag absolut inte har tid med det.
How messed up am I???!!!

Men nu måste jag ta in mina pälsprinsessor. Det måste jag verkligen,...gud vad jag hatar ordet måste!!!

- Beata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0