I Larz-Kristerz land

Jag är i Älvdalen med Sigurt ( inte hennes riktiga namn, utan en som heter något annat men inte vill nämnas vid namn)
Jag kom hit igår och hela kvällen/natten spenderades ute på Älvdalsparken där de kända Larz-Kristerz spelade, (ni vet de som var med i dansbandskampen, sjöng jag måste ringa Carina och hade utsvängda glittriga byxor.) 
Jag tror hela Älvdalen andas Larz-Kristerz, de har till och med en skylt där det står:  Välkommen till Älvdalen, Larz-Kriterz land!
Jag tycker bandet är helt okej, men jag har inte deras låtar på min mp3 om jag säger så.

Utanför parken höll alla ungdomar till, alla var inte där för att se på Larz-Kristerz om ni förstår vad jag menar? 
Själv är jag ingen festare, men det är alltid lika roligt att se på människor så fulla att de knappt vet sitt eget namn.
Vi ska till parken ikväll också, dock lite senare tror jag, de första timmarna igår var rätt tråkiga, knappt nåt folk i vår ålder.
Vi får väl se om vi träffar några kändisar ikväll också, kanske? kanske inte? Men nu har jag iallfall kommit lite närmare antalet kändisar Hedvigg har på sin kändislista.  

Puss
- Beata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0