Beata när hon spelar Sims

Kära publik! Beata när hon spelar Sims:

Va? HAHAHAHAHAHAAHA (skrattar...)

Kommer du ihåg?

Du kommer inte ihåg.

Tänk, tänk... HAHAHAHA

Kommer du ihåg?

Prutt. Nej.

Prutt?! Det där var fan ingen prutt, det var en suck.

Det här blir inget bra, fan vad jobbigt.

Ska jag sjunga lite? Du-du-ddu-du-duud-da-da-DAAAA!

PRUTT

Det där var INTE någon prutt, det var inte det.

Det var inte det.

Du-du-du-da-da.

Nähä.

Jo, jo, jo.

PRUTT

Det här blir inget bra, det får fan inte plats i mitt lilla kök. Det är fan ditt fel, du sa: Åh, du har för stort hus.

GÄÄÄÄÄÄSP nick nick nick

Jag orkar inte.

Det här var för krävande. Ne-ne-ne.

Hohoho, jag missade knappen.

De-de-de-de-de-deeeeee.

Det är inte kul när inte du spelar, ska vi titta på film? Du-du-du-duuu.

Grrrrrrrrmmmttt. Nej.

Fatta att jag har hållt på med det här köket nu aslänge.

Du-du-du. HA HA HA HA .

Har du inget batteri på din kamera?

Jag kan dokumentera dig när du dokumenterar mig.

Som ni märker så kan Beata ALDRIG hålla tyst. Inte ens när hon har näsan begravd i en dataskärm och ett minst sagt krävande spel. Och så gillar hon att skylla på mig. Men jag kan väl inte hjälpa att hon skaffar det största huset i hela Sunset Valley (förutom familjen Spökhs hus då...). Jag kan heller inte hjälpa att jag tar mitt ansvar som god vän och råder henne att flytta in i ett lite mindre hus. Och jag kan väl för sjutton gubbar inte hjälpa att hon råkar flytta till ett hus med ett kök som består av endast fyra kvadratcentimeter! Sedan, när Beata efter ca en timme har bestämt sig för ett hus med lagom stort kök, då brukar det sluta med att hennes familj är så trötta efter flytten att de svimmar på golvet i köket och ligger där diskbänken skulle stått.

Skyll på mig, gör det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0