Imorgon börjar skolan

Ifyllda, viktiga lappar, check.
Kalender, check.
Skrivböcker, nästan check.
Ångest, CHECK.

Jag har alltid varit en sådan som längtat ihjäl mig efter att få börja skolan igen sista veckan på sommarlovet. Inte det här året. Idag har jag DEPPAT. C var här några timmar och muntrade upp mig. Hon sa att gymnasiet är inte så farligt, jag kommer inte bli mobbad, människorna kommer inte att blåstirra på mig. Hon sa också att skåpen var så minimala att de knappt rymde en pärm, och att alla på teater var lite speciella. Inte konstiga, SPECIELLA. Sedan åkte hon hem och jag deppade vidare. Jag och mina bästa vänner Chipspåsen och Sims3-spelet. Hur ska det gå imorgon? Jag kommer dö. Om jag inte bloggar imorgon så har jag dött.

Puss Hedvigg

Kommentarer
Postat av: JESS

Faster Tura här. Hedda lille, I just lööööve you and I just lööööve the way du skriver!!! (Ja, jag kan faktiskt lite engelska) Allt kommer gå jättebra! ALLA är pirriga vid skolstart, ålder har ingen betydelse. Det låter ju bra att teater-männskor är lite speciella, det betyder säkert att det är mer avspännt i en sådan miljö. Jag säger bara: Gåo with the flåow! Tura-pussar!

2009-08-19 @ 13:55:08
URL: http://hedviggochbeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0